[Mplayer-felhasznalok] feliratozás és a fekete terület frissítése NOVIRUS

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Wed Apr 25 12:01:27 CEST 2007

nekem is ugyanilyen felbontású gépem van (hp nx8220)
ugyanez a torzítás nekem is előkött, erre azt a workaroundot találtam
ki (bár nyilván van kultúrált megoldás, de nekem ez is tökéletes)
hogy nem az mplayert indítom el, hanem az mpui nevű
graf. felületet, az normális képarányt használ
azt hiszem ez az: http://mpui.sourceforge.net/
így a video indítása nem mplayer x.avi hanem mpui c:\...\x.avi
fontos hogy a teljes elérési út szerepeljen, enélkül nálam nem
működött!