[Mplayer-felhasznalok] feliratozás és a fekete terület frissítése NOVIRUS

Pál, János ioannes.pavlvs at gmail.com
Wed Apr 25 13:31:46 CEST 2007

Jah, nekem is HP (Compaq nw8440).
Én is próbáltam már régebben az mpui-t. Tetszett is. Végül is nem rossz
megoldás, de ha már van hivatalos GUI is, meg akartam tanulni bekonfigurálni
a cuccot. Most viszont ellustultam és kiadtam a kérdést így alvállalkozásba.
Legalábbis megtettem a kezdőlépést. :) Csak tudja már valaki.... ha meg nem,
akkor majd még olvasgatok, gondolkodom.

J.