[Mplayer-felhasznalok] DVB

htibi58 htibi58 at freemail.hu
Sat May 7 08:04:42 CEST 2005

Nagy Ga'bor írta:
> Sikerült már valakinek életre kelteni a pre7-ben levő DVB-képességeket?
> Egy SkyStar2 kártyával szeretném a műholdas FTA csatornákat nézni (első
> körben a DunaTV-t). Ha a szap-pal csinálom, majd a megfelelő eszközt
> ráirányítom a mplayerre, megy is. De ha jól olvasom, akkor már elvileg GUI
> alól is el lehet érni... csak nem jön össze nekem.
> Ha valakinek megy, valamiféle leírást tudna dobni?
Létezik egy knoppmyth nevű, CD-ről is indítható knoppix alapú
terjesztés, PVR-re kihegyezve, mplayerrel, mencoderrel, mythTV-vel.
Az ismetetője itt van: http://www.mysettopbox.tv
Ha le akarod tölteni itt találod:
http://hust.la/KnoppMyth/KnoppMythR5A15.1.iso
Sajnos az én Pinnacle PCTV Sat kártyám linux alatt "nem annyira"
támogatott (van akinek működik, de én nem akartam kernel forgatással
bíbelődni), így nálam a próba nem volt sikeres, de a SkyStar2-vel talán
több az esély a sikerre.
Van egy frontend az mplayer-hez, ami analóg TV kártyával nálam működik,
lehet, hogy menne DVB kártyával is. (www.mlayertv.tk). A csatornaváltás
nem teljesn zökkenőmentes.

				H.T.