[Mplayer-felhasznalok] DVB

Nagy Ga'bor ngabor2 at freemail.hu
Tue May 10 20:17:34 CEST 2005

On Sat, 7 May 2005, htibi58 wrote:

> Létezik egy knoppmyth nevű, CD-ről is indítható knoppix alapú
> terjesztés, PVR-re kihegyezve, mplayerrel, mencoderrel, mythTV-vel.
> Az ismetetője itt van: http://www.mysettopbox.tv
> Ha le akarod tölteni itt találod:
> http://hust.la/KnoppMyth/KnoppMythR5A15.1.iso

Köszi, ha lesz időm, kipróbálom. Bíztatónak hangzik, egy időben pont ilyet
kerestem.

> Sajnos az én Pinnacle PCTV Sat kártyám linux alatt "nem annyira"
> támogatott (van akinek működik, de én nem akartam kernel forgatással
> bíbelődni), így nálam a próba nem volt sikeres, de a SkyStar2-vel talán
> több az esély a sikerre.

Ha sikerül, írok. Szerintem nálad a tunerrel van gond, az új digitális
tuner nem igazán támogatott, mert a pontos specifikáció az nem
hozzáférhető :-(( Emiatt van nekem is analóg tévékártyám (ráadásul 2,
amiből az egyik eladó, csak senkinek nem kell... de ez nem ide tartozik)

> Van egy frontend az mplayer-hez, ami analóg TV kártyával nálam működik,
> lehet, hogy menne DVB kártyával is. (www.mlayertv.tk). A csatornaváltás
> nem teljesn zökkenőmentes.

Ezt is megnézem, csak sajnos mostanában nem igazán lesz rá időm :-((
Bár kirándulás miatt, úgyhogy nem anyira szörnyű. Köszi a választ.

--
  NGabor

     06/30/677-14-99          #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.28)
*Magyarországon minden 41. ember Nagy. Családon belül még jobb az arány.*