[Mplayer-felhasznalok] DVB

Nagy Ga'bor ngabor2 at freemail.hu
Wed May 4 20:49:18 CEST 2005

Üdv!

Sikerült már valakinek életre kelteni a pre7-ben levő DVB-képességeket?
 Egy SkyStar2 kártyával szeretném a műholdas FTA csatornákat nézni (első
körben a DunaTV-t). Ha a szap-pal csinálom, majd a megfelelő eszközt
ráirányítom a mplayerre, megy is. De ha jól olvasom, akkor már elvileg GUI
alól is el lehet érni... csak nem jön össze nekem.
Ha valakinek megy, valamiféle leírást tudna dobni?
(bocs, hogy részleteket most nem írok, de ahoz már túl fáradt vagyok,
holnap megpróbálok minden értelmeset beírni, vagy amit kértek...)

--
  NGabor

     06/30/677-14-99          #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.28)
*Magyarországon minden 41. ember Nagy. Családon belül még jobb az arány.*