[Mplayer-felhasznalok] parhuzamos mencoding

Gejza 009 gejza09 at freemail.hu
Fri Aug 13 16:52:32 CEST 2004

Pásztor Szilárd <don at sztaki.hu> írta:

> Nem.
> A teljes logra szüksége van értelemszerűen a 3. menetnek,
ha nem így lenne,
> akkor nem is lenne szükség egyáltalán a többmenetes
enkódra, mert egy kis
> késéssel egyből fel is dolgozhatná a saját maga által
okozott logot.

Aha, kösz, hát amit írsz, logikus (és meg is győztél), csak
én azt gondoltam, hogy a logban folyamatosan írja az
encoder, hogy melyik résznél van szükség a jobb kódolásra a
pl. a gyorsabb jelenetek miatt. Miért van szüksége az
egészre egyben? Mi alapján optimalizál? Vagy ez nagyon durva
téma? (Amit csinál a mencoder, az tényleg nagyon szép és jó,
ezért egyből megbocsátottam a GUI hiányát... :-)

Gejza