[Mplayer-felhasznalok] parhuzamos mencoding

Pásztor Szilárd don at sztaki.hu
Fri Aug 13 16:41:23 CEST 2004

Gejza 009:
> Szerintetek működhet az, hogy van 2 linux gép, az egyiken
> elkezdem a 3 menetes kódolás 2. menetét, ami elkezdi írni a
> divx2pass.log-ot, és a másik gépen meg (amin ez a könyvtár
> mondjuk fel van mountolva) elindítom a 3. menetet? Szerintem
> igen, de gondoltam, megkérdem, mielőtt kipróbálom.

Nem.
A teljes logra szüksége van értelemszerűen a 3. menetnek, ha nem így lenne,
akkor nem is lenne szükség egyáltalán a többmenetes enkódra, mert egy kis
késéssel egyből fel is dolgozhatná a saját maga által okozott logot.

A 3. menet elején a teljes logfile-t beolvassa és megcsócsálja, ez eltart
pár másodpercig, és utána kezd neki a tömésnek.

s.