[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Mar 1 19:38:38 CET 2003

Hi,

> Ez miert is zavar?

Mert van sok program ami valamiert nem GPL, _vagy_ a debianosok szerint nem
GPL (pl. mplayer :)). de attol meg free, opensource stb, csak epp RMS-nek
nem tetszik. pine, qmail etc, sorolhatnam hetekig.

> Akinek nem eleg a stabil verzioban levo cuccok tudasa, az nyugodtan
> fordithat maganak az ujabb verziokbol. Vagy felteheti a disztrib
> kovetkezo verziojabol.

..ami majd 3 ev mulva jelenik meg amire mar az is elavult lesz.

> Szerintem semmilyen problemat nem okoz.

szerinted.

> Ha konfigfajlokon modositassz, akkor azt szepen eszreveszi, es nem
> irja felul. Binarisokat pedig nem szoktunk csak ugy modositgatni...

NEM binarisokat modositottam. hanem configfilet, /usr alatt.
miutan fel napi munkam az apt-get szepen csendbe felulirta, rtfm-be
megtalaltam hogy ha modositani akarom akkor kopizni kell etc ala es ott
atirni... de miert?

> A csomagok "gyartasanak" pedig annyi az elonye, hogy ha nem egy
> geped van, akkor eleg egyszer megcsinalnod a csomagot, maris
> felteheted az osszes gepedre. Aki ennek az elonyet nem latja, az
> user :)
vagy en :)

> Talan egyszerubb a kezelese, mint a crontab -e-nek...

de miert egyszerubb irni egy scriptet 1 sor beirasa helyett?
na mind1.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino