[Mplayer-felhasznalok] dvd-garebbeles iso-bol

temajom at axelero.hu temajom at axelero.hu
Tue Dec 16 17:49:55 CET 2003

batyu at vehok.vein.hu irta:

> Kezelni tudja, mert azt mar probaltam, viszont hallottam olyat, h nem a dd a
> legelegansabb az image leszedesehez, errol tud valaki valamit? Readcd-vel le

oszinten szolva en meg nem-legelegansabb modszert hasznalok:
cat /dev/dvd >dvd.iso

mert a dd nekem sokszor a vegen elakad, Ctrl-Cvel kell felbeszakitani (jo, mondjuk lg olvaso...)
es a cat meg szepen benyalja

gondolom a legszebb .bin meg .cue fajlokat generalni (cdrdaoval) de ott meg vmi --read-raw
opciot is kell hasznalni, mert egyebkent megin ugy elszall, mint a dd

udv

---