[Mplayer-felhasznalok] dvd-garebbeles iso-bol

batyu at vehok.vein.hu batyu at vehok.vein.hu
Tue Dec 16 17:31:25 CET 2003

Hi!

Kezelni tudja, mert azt mar probaltam, viszont hallottam olyat, h nem a dd a
legelegansabb az image leszedesehez, errol tud valaki valamit? Readcd-vel le
lehet szedni udf filerendszerrel keszult dvd-ket is? Esetleg jo megoldas lehet a
vob-ok leszedese, ha nem titkositott, es ha a doksi idevago reszet nem ertettem
felre :-) . Azert meg megnezem az elerheto dvd-howto-kat, ugyhogy ha nagyon
hulyesegeket irtam, konyoruljetek...

CSa!

Batyu'