[Mplayer-felhasznalok] OFF DVI2SVIDEO letezik?

Balázs Bárány balazs at tud.at
Mon Dec 8 11:19:17 CET 2003

Helló,

* Veres Imre <six at freemail.hu> [2003-12-08 11:11]:
> Lenyeg: Kaptam egy Matrox G550-es kartyat. Van rajta az SVGA mellett egy
> DVI kimenet; de nekem TVOUT jobb lenne. A kartyahoz nincs olyan kabel,
Nekem pont ilyen kártyám van, és mivel a jövőbe látó képességemmel tudtam,
hogy szükségem lesz TVOUTra, rögtön a retail verziót vettem meg, nem a
bulkot, ezért adtak hozzá ilyen kábelt.

Szóval létezik ilyen kábel, ha szerencséd van, találsz valakit, aki nem
használja, és eladja neked.

További információ: http://www.bglug.ca/matrox_tvout/g450_tvout_howto.html

Szia