[Mplayer-felhasznalok] OFF DVI2SVIDEO letezik?

Veres Imre six at freemail.hu
Mon Dec 8 11:12:34 CET 2003

Bocs az offtopic-ert, de nem ismerek olyan listat, ahol konkretan ezzel
a temaval foglalkoznak, meg ez a lista all legkozelebb.
Lenyeg: Kaptam egy Matrox G550-es kartyat. Van rajta az SVGA mellett egy
DVI kimenet; de nekem TVOUT jobb lenne. A kartyahoz nincs olyan kabel,
ami DVI->SVIDEO vagy hasonlo lenne, csak DVI->SVGA, tehat ket monitorral
tudnam hasznalni. A kerdes, hogy egyaltalan van-e olyan, hogy a
digitalis kimenetbol TV altal olvashato formatumot csinalunk, vagy ehhez
kell mondjuk egy olyan videokamera, aminek DVI bemenete es pl. SVIDEO
kimenete van? Mas szoval tudom hasznalni ezt TV-n? (A TVn nincs DVI
bemenet, ofcoz.) Kosz szepen elore is.

S.