[Mplayer-felhasznalok] OFF DVI2SVIDEO letezik?

Fifi haller at freemail.hu
Mon Dec 8 16:06:54 CET 2003

On Mon, 08 Dec 2003 at 11:12, Veres Imre <six at freemail.hu> wrote:

> Lenyeg: Kaptam egy Matrox G550-es kartyat. Van rajta az SVGA mellett egy
> DVI kimenet; de nekem TVOUT jobb lenne. A kartyahoz nincs olyan kabel,
> ami DVI->SVIDEO vagy hasonlo lenne, csak DVI->SVGA, tehat ket monitorral
> tudnam hasznalni. A kerdes, hogy egyaltalan van-e olyan, hogy a
> digitalis kimenetbol TV altal olvashato formatumot csinalunk, vagy ehhez
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tudtommal ilyen nincs, de tevedhetek.
Ami van:
1. DVI -> DVI-to-HD15 adapter -> TV output adapter cabel

A kabel pedig  S-Video vagy Composite video output-ot ad neked.
A lenyeg, hogy egy 2500,-Ft-os kabelre van szukseged ha nem magad akarod
megcsinalni.

Bye, Fifi

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.