[Mplayer-felhasznalok] mplayer -slave

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sun Oct 27 16:36:55 CET 2002

On Sun, Oct 27, 2002 at 02:46:31PM +0100, Sárosi László wrote:

> Jo, akkor legkozelebb a juhtenyeszto listan teszem fel az MPlayer man ban
> olvasottakkal kapcsolatos kerdeseimet. Szakszeru valaszt - amilyet az
> elso leveledben is irhattal volna - lehet, hogy nem de aroganciat is
> kevesebbet kapnek az biztos.

Nem-nem. Sose ertem miert vannak ennyire kemenyfeju emberek, akik nem hajlandoak
megerteni bizonyos dolgokat. Ez mplayer lista. Az stdin es X11 dolgai igaz,
hogy tartoznak az mplayerhez IS, de ilyen elven az egesz szamitastechnika
ide tartozik ... Mindenre meg kell probalni megtalalni a megfelelo forumot.
Kulonben sem ertem: a slave mod frontend iroknak van. Ha nem tudod mi az
az stdin meg XEvent, akkor neked SEMMIRE nem jo a slave mod, hiszen az
programozoknak van!

- Gábor (larta'H)