[Mplayer-felhasznalok] mplayer -slave

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Sun Oct 27 15:42:52 CET 2002

Sárosi László:
> Jo, akkor legkozelebb a juhtenyeszto listan teszem fel az MPlayer man ban
> olvasottakkal kapcsolatos kerdeseimet. Szakszeru valaszt - amilyet az
> elso leveledben is irhattal volna - lehet, hogy nem de aroganciat is
> kevesebbet kapnek az biztos.

No, akkor tisztázzunk valamit. Igazán jó szándékkal mondom most ezeket, nem
azért, hogy bosszantsalak, de egy alapvető policy, hogy a levelezőlistára
nem úgy nyomulunk be, hogy ha a válasz nem tetszik, akkor kioktatjuk azt,
aki azt adta. Ha neked nem tetsző választ kapsz, akkor gondolkodj el rajta,
mert valószínűleg benned van a hiba. Az ide írogató emberek a
szabadidejükben csinálják mindezt, az meg csak egy bonus, hogy a fejlesztők
is olvasgatnak és válaszolnak itt, mert ilyet más projecteknél nemigen
látsz. Ha valaki arrogáns választ ad neked itt, az valószínűleg azért van,
mert te követted el az első hibát azzal, hogy nem ide illő témában kérdeztél
vagy olyat kérdeztél, ami a dokumentációban benne van. Ezekből tanulni kell
és nem visszarugdosni, mert a legjobb jele annak, hogy törődnek veled, az
az, hogy választ kapsz. Ennél sokkal rosszabb az, amikor a kutya se reagál a
leveledre, és szerintem ne akard ezt elérni...
Az meg pláne nem jó módszer, hogy elmeséled a többieknek, hogy ezt is meg
azt is igazán megmondhatták volna... Miért várod el az olyan segítséget,
amit kis utánanézéssel önerőből is megtudhatsz? Általában nem szokták
szeretni azokat a júzekeret, akik követelőznek ahelyett, hogy saját maguk
megtennék a lehető legtöbbet a SAJÁT problémájuk megoldása érdekében. Ne
várd el másoktól, hogy a te problémádat megoldják, mert a másokét sem oldja
meg helyettük senki.

s.
     |                       <dhd> perl < /dev/bdsm                       |
     |                  <knghtbrd> you have a /dev/bdsm?                  |
     |  <dhd> sure, it's a pseudosadomasochistic random number generator  |