[Mplayer-felhasznalok] mplayer -slave

Sárosi László slaci_nospam_pls at primposta.com
Sun Oct 27 14:46:31 CET 2002

Idézet Arpi 2002. október 27. 03:40 keltezésű leveléből:
> itt a valasz, a kerdesedre.
> a slavemode nem userekek van, hanem frontend iroknak, es ez a mod arra
> hogykulso programbol vezereld a playert. marpedig aki ilyet ir, az
> altalaban tisztaba van vele, hogy megis hogy lehet irni az stdinre, ha
> mar egyszer o inditja el az mplayert, feltehetpen popen()-el.
> de ez mar megint qrvara nem mplayer tema.

Ezt - marmint, hogy programozoknak szol a dolog - leirhattad volna az elso
leveledben is.

> az meg h billentykre reagal, nyilvan azert van, mert
> 1. a video ablak az aktiv amikor gepelsz - az nem stdin hanem XEvent,
>    tehat nincs atiranyitva es/vagy blokkolva
> 2. felteszem az stdin-t sem iranyitottad at sehova, igy az is itt van

> vagy nem

Jo, akkor legkozelebb a juhtenyeszto listan teszem fel az MPlayer man ban
olvasottakkal kapcsolatos kerdeseimet. Szakszeru valaszt - amilyet az
elso leveledben is irhattal volna - lehet, hogy nem de aroganciat is
kevesebbet kapnek az biztos.

Valasztodat koszonom!

--
Sárosi László