[Mplayer-felhasznalok] mplayer -slave

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sun Oct 27 10:58:33 CET 2002

> Reszet a manbol:
> -----------
>  -slave
> 	This option switches on slave mode.  This is intended for use of
> 	MPlayer  as a  backend  to  other  programs.   Instead  of intercepting
> 	keyboard events, MPlayer will read simplistic command lines  from  its
> 	stdin. The section SLAVE MODE PROTOCOL explains the syntax.
>
> Szerintem ez eppen elege kapcsolodik az MPlayer-hez ahhoz, hogy feltegyem
> itt a kerdest. Vagy nem?

NEM. Mert az stdin-rol olvasas az nem mplayer specifikus, az elegge globalis
kerdes, mellesleg DOS-ban is tok igy van, mint mar irtam, szoval azt se
mondhatod, hogy UNIX-hoz nem ertesz .... (ha pl lezarod a nullas file descriptort
- stdin - es nyitsz egy uj file-t, akko az 0-as fd-t kap mert az a legalacsonyabb
szamu szabad fd, es akkor az lesz az stdin. ez muxik DOS es UNIX alatt is ...)

- Gábor (larta'H)