[Mplayer-felhasznalok] installer

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Oct 18 14:57:28 CEST 2002

On Fri, 2002-10-18 at 14:40, Karakum wrote:

Probalok iq-tlan userkent valaszolni erre.

> es leszedi" az ugye a CVS...

"De a CVS-t azt nem az Excel csinalja? Az ugyanolyan, mint az XLS,
legalabbis az ikonja ugyanolyan... Vagy az Excel XSL-t csinal?"

> A "leforditja" az meg a gcc...

"De jo! Akkor a GCC-vel le tudom forditani az aposom spanyol konyveit is
magyarra? Azt meselte Oktan Pista, hogy csak beteszem a szkennerbe, oszt
rakattintok a shutdown gombra oszt reggelre megvan. Ez a Pista nagyon
ert a szamitogepekhez..."

> Lehet, hogy ezeket nem kene ujra kitalalni.:))

Szerintem sem kell ujra kitalalni, csak _elfedni_. Nem is kertem, hogy
essenek neki a fejlesztok (ha visszanezed, miket irtam), csak kerdeztem,
lett-e belole valami, meg hogy hogy all a dolog...

SiX