[Mplayer-felhasznalok] installer

Karakum karakum at freemail.hu
Fri Oct 18 14:40:19 CEST 2002

Tartom annyira bolcsnek az alant emlitett projektvezetot, hogy effele
bohosagokra nem pazarolja draga idejet, mikor azt arra is fordíthatja,
hogy a progi jobban fusson / tobbet tudjon.
Valoszinu nem nehez felfogni senkinek sem, hogy a "neten csekkeli az uj
verziot
es leszedi" az ugye a CVS...
A "leforditja" az meg a gcc...
Lehet, hogy ezeket nem kene ujra kitalalni.:))

Ertetlenkedtem a vobsub srt-ve alakitasa miatt nem reg, de azt hiszem meg
lehetosen meggondolatlan modon. Meg utananezek a doksiban megadott linken
a vobsub formatumnak, de tenyleg ugy tunik marhasag feltetelezni azt, hogy
video
allomanybol szoveget vonjon ki a progi "csak ugy".