[Mplayer-felhasznalok] installer -> offtopic

Karakum karakum at freemail.hu
Fri Oct 18 15:22:05 CEST 2002

Nem baj, legalabb jot rohogtem :))))))

Nekem is lenne kerdesem a fejlesztok fele:
Korabban volt szo arrol, hogy kavefozore is portoljak az MPlayert.
Ha azzal keszen vannak, miert nem foglalkoznak a kenyerpiritoval is,
mivel nekem csak az van. De nem megy. Hogy mi nem megy azt ugy
se mondom meg (hehehe), talajatok ki magatoktol!

Jol sikerult az "iq-tlan user" figura, bar sajnos neha nekem is sikerul
beugranom ilyen szerepre...