[Mplayer-felhasznalok] RAW RGB AVI lejatszas. (masodik fordulo)

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon May 27 00:09:56 CEST 2002

Hi,

> A jelenseget mar elmondtam, mintha rosszul szamolna ki a sorok kezdetet.
>
> Felnyomtam egy mini AVI-t, meg egyeb bugreport infot az incomingba: keve
> prefixel.
meg nem volt idom megnezni
masik 3gb-nyi file var meg elotted...

> Lehet, hogy a problema a kovetkezo:
> A kep 174x174-es, viszont nem 522x174-es matrixban van tarolva, hanem
> 524-es sorokat hasznal (pad to 4-byte boundary).
mi ez a pad-to-4 ? sos ehallottam ilyenrol avi-nal

> Igy jon ki a kocka merete is 91176.
>
> Nem sikerult megtalalnom a forrasban a relevans infot. Gyak. hol
> van a scanline merete tarolva?
sehol. width*bpp van hasznalva
a kerdes inkabb az, hogy hol van ez az avi-ban tarolva???
mert az avi headerben nincs scanline meret, csak width meg depth
es nem remlik sehol hogy 4byte padidngrol olvastam volna
a chunkok 2-byte hatarra vannak paddolva, de scanline dologrol nem olvastam

> Nagyon orulnek, ha valaki meg tudna nezni a cuccot.
> Azzal is ki lennek segitve, ha megmondjatok, hogy hol keressem a valaszt
> (a forrasban).

vd_raw.c

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu