[Mplayer-felhasznalok] RAW RGB AVI lejatszas. (masodik fordulo)

Keve Müller keve at keve.hu
Mon May 27 01:20:47 CEST 2002

Szia A'rpi.

> mi ez a pad-to-4 ? sos ehallottam ilyenrol avi-nal
Ez a BMP vagy DIB (Device Independent Bitmap)-nal van elasva. Ugye a RAW
AVI az DIB-ek sorozata.
Csinalj egy 1x3-es RGB kepet Gimp-el es latni fogod, hogy szepen feltolti
a sorokat 4-el oszthato szelessegre.
Vagyis ez igy szabvanyos.... :(

> a kerdes inkabb az, hogy hol van ez az avi-ban tarolva???
Implicit van tarolva. Az AVI tartalmazza a kepkocka meretet.
Ezutan raengeded a CODEC-et ;) amely DIB-kent ertelmezi es jol kiszamolja
a sorhosszat.
Szoval valami ilyesmit kell osszeutni. Majd megnezem, hogy mire jutok a
forrassal.

Nekem az is megoldas lenne, ha a winfos drivert be lehetne konfigolni a
raw cuccra. De nekem nem sikerult rabeszelni. Az AVI-ban cvid-van, de
szerintem nem ezt hasznalja, hanem az msvideo.dll-ben elrejtett alap
rutinokat.

Mar megirtam a progit ami BMP-be kimenti az AVIt - eleg trivialis volt.
Ugyis csak arra kell, hogy utana mencoder-el megint _jol_ videova
alakithassam. De ez modszer nagyon maceras....

Kosz a segitseget,

Keve