[Mplayer-felhasznalok] RAW RGB AVI lejatszas. (masodik fordulo)

Keve Müller keve at keve.hu
Sun May 26 23:52:44 CEST 2002

Sziasztok.

Miutan nem kaptam valaszt elozo levelemre kenytelen voltam sajat magam
kideriteni a dolgokat:
* Azi AVI jo (kiveve, hogy az idx1 utan hulladek van), es az MPlayer a bena!
* xanim-al le lehet jatszani.
* windows alatt is le lehet jatszani.

A jelenseget mar elmondtam, mintha rosszul szamolna ki a sorok kezdetet.

Felnyomtam egy mini AVI-t, meg egyeb bugreport infot az incomingba: keve
prefixel.

Lehet, hogy a problema a kovetkezo:
A kep 174x174-es, viszont nem 522x174-es matrixban van tarolva, hanem
524-es sorokat hasznal (pad to 4-byte boundary).
Igy jon ki a kocka merete is 91176.

Nem sikerult megtalalnom a forrasban a relevans infot. Gyak. hol
van a scanline merete tarolva?

Nagyon orulnek, ha valaki meg tudna nezni a cuccot.
Azzal is ki lennek segitve, ha megmondjatok, hogy hol keressem a valaszt
(a forrasban).

Koszonom,

Keve