[Mplayer-felhasznalok] X-Box+Linux+Mplayer

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue May 21 00:45:54 CEST 2002

Hi,

> Ha a kép menne, akkor már nem hiszem, hogy a hang nagy gáz lenne. Nem
> hiszem, hogy Billiék vették volna a fáradságot, és új szabványt találtak
> volna ki a cucchoz.

nem kell ujs zabvany
par regiszter csereje boven eleg a driverben.
eleted vegeig probalgathatod akkor sem jossz ra, doksi es/vagy opensource
driver nelkul...

es 1000%-ra lefogadom hogy az nvidia ha funkcionalisan nem is, de legalabb
annyit valtoztatott hogy ne legyen az xbox-os chipset kompatibilis a pc-s
chipjeivel. ha masert nem, azret mert bill "megkerte" erre...

> Lehet, hogy a linuxos nvidia driverrel is menni fog. A hang meg lehet,
ketlem
az nagy amatorsegre utalna reszukrol

> hogy ugyan olyan SB licenszû, mint minden normális (azért NV-jék sem
> olyan okossak, ahogy az a kártyáikból is látszik)

sb kompatible kartya nemtud hw ac3-at
sblive sem sb kompatibilis, sem vortex, se barmelyik mostani kartya

az sb kompatibilitas/hasonlosag ugy az ESS-el es a dos kihalasaval veget ert
windozos idokben senkit nem erdekel a hw kompatibilitas, csak hogy legyen hozza
wines driver...

> Ha én most windows klónt kezdenék írni, akkor tuti, hogy nem a semmibõl
> indulnék ki, hanem mondjuk a FreeDos-t (freedos.org) használnám alapul.
> A ReactOS (reactos.com) próbálkozik WinNT klónt írni, de õk a semmibõl
> kezdték. Szerintem még az WinXP-ben is vannak DOS 1.0 kódrészek.

nemtom
az nt/2000 iranyban sose volt dos, azt vms kernelbol fejlesztettek ki,
beleganyolva a regi win95 guijat... driver/os szinten semmi koze a dos-hoz,
sem a win9x aghoz

> Az Mplayer BeOS-ra való portolásán nem gondolkodtatok? Szerencsére nem
nem. beos szar c++ ganyolas. imho persze. lehet szep meg kenyelmes meg
minden, de c++-ban oprencert irni az enyhen szolva rotfl.

es nalunk mindenki c++ ellenes, szal imho senki sem fog nekiallni c++
classok tanulmanyozasara hogy beleganyolja a hardcore asm-c mplayer kodba

> halt meg a BeOS. Van egy OpenBeOS nevú cucc, úgyhogy az is élni fog
> (http://open-beos.sourceforge.net/proj.php).

tudom, de minek...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu