[Mplayer-felhasznalok] X-Box+Linux+Mplayer

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Tue May 21 00:31:38 CEST 2002

Videós napot mindenkinek!

> hat, ha meg csak itt tartanak (kene...), akkor abbol az elkovetkezo 2
> evben
> nem lesz semmi. nvidia kartyahoz drivert irni... hat... reszvetem.

Ha a kép menne, akkor már nem hiszem, hogy a hang nagy gáz lenne. Nem
hiszem, hogy Billiék vették volna a fáradságot, és új szabványt találtak
volna ki a cucchoz.
Lehet, hogy a linuxos nvidia driverrel is menni fog. A hang meg lehet,
hogy ugyan olyan SB licenszű, mint minden normális (azért NV-jék sem
olyan okossak, ahogy az a kártyáikból is látszik)

> nem hiszem hogy az xbox-on van dos. bar ki tudja :)

Ha én most windows klónt kezdenék írni, akkor tuti, hogy nem a semmiből
indulnék ki, hanem mondjuk a FreeDos-t (freedos.org) használnám alapul.
A ReactOS (reactos.com) próbálkozik WinNT klónt írni, de ők a semmiből
kezdték. Szerintem még az WinXP-ben is vannak DOS 1.0 kódrészek.

Az Mplayer BeOS-ra való portolásán nem gondolkodtatok? Szerencsére nem
halt meg a BeOS. Van egy OpenBeOS nevú cucc, úgyhogy az is élni fog
(http://open-beos.sourceforge.net/proj.php).

Üdv:
 BaliHB