[Mplayer-felhasznalok] X-Box+Linux+Mplayer

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon May 20 22:14:49 CEST 2002

Hi,

ugytudom az egesz alaplapi chipset nvidia, beleertve a hangot is
szal nem sok esely van linux driverekre

> http://www.h07.org/xbox-linux/
> ^itt van a link pontosan (az a másik erre mutat)
> Itt beszélnek róla, hogy mikhez kell majd nekik meghajtóprogit csinálni.
> Van az oldalon egy kezdetleges FATX meghajtó (a fájlrendszere).

hat, ha meg csak itt tartanak (kene...), akkor abbol az elkovetkezo 2 evben
nem lesz semmi. nvidia kartyahoz drivert irni... hat... reszvetem.

> Az az exe, ami az összes linux cd-n rajta szokott lenni, ami a linuxot
> dos-ban betölti, az kis átalakítással nem lenne jó a célra?

nem hiszem hogy az xbox-on van dos. bar ki tudja :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu