[Mplayer-felhasznalok] X-Box+Linux+Mplayer

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Tue May 21 01:19:28 CEST 2002

A zuhany alatt eszembe jutott egy másik megoldás erre az egészre.
Cygwin.
Lehet, hogy ez is hülyeség, mert nyilván így lassabb lenne az egész, ha
menne egyáltalán, de szerintem menne.
Végülis a Halo-t (egy játék) eredetileg PC-re kezdték csinálni, és csak
azután világosította fel őket Billy, hogy a X-Box jobb döntés lenne.
Az UnrealChampionship a PC-s Unreal motoron alapszik, és ha ezek mennek
X-Box-on, akkor kis módosításokkal talán a Cygwin is.

Az lenne még a jó a dologban, hogy X-Box-ra lehetne binárisban is
terjeszteni az Mplayert, mivel a hardware mindenütt ugyan az lenne.

Egy kis oftopic:
Hogyan kezdjek neki a programozás tanulásnak?
Ha elkezdek egy könyvet olvasni, akkor mire a fejezet végére jutok
elfelejtem mit olvasta. Próbáltam forráskódokat tanulmányozgatni, meg
módosítgatni, de eddig egy olyan gpl cuccal sem találkoztam, ami ben
egyáltalán tudnám, hogy mi-mire van.

Üdv:
 BaliHB