[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Wed May 15 01:08:37 CEST 2002

l4mer|E:
> ket evvel ezelott akkori - 0.0.1pre-alfa linux felhasznalokent - 2 hetig
> szenvedtem azzal, hogy voodoo driver + 3.9.xbeta x-el quakezhessek:) (q3)
> amikor vegre sikerult kb. 10%-al tobbet nyomott linuxban mint windowsban
> pedig win-t jobban tudtam tunningolni mint a par hete hasznalt linuxot!
>
> szal nem volt az olyan szar :)

Erre mit mondjak? :) Én meg a surmoclientet fél éven át azért írogattam, hogy
a vudumon fusson a QW. Legjobb pillanataiban is legalább 15%-kal lassabb volt
a vele egyidős, még csak nem is tuningolt vindózos drivernél. Viszont
egyedüliként működött, Daryll Strauss meg rendszeresen frissített. Aztán
egyszercsak elmaradtak a javítások, egyre több bug jött elő és senki nem
foglalkozott velük, lassacskán megszűnt a 3dfx-newsgroup is... Egy évig
használtam majdnem, de a váltás (akkor csak gf2mx-re) végre olyan volt, mint
100 év víz alatt levés után a friss levegő.

:) kicsit offtopic