[Mplayer-felhasznalok] nvidia

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Wed May 15 01:00:30 CEST 2002

On Wed, May 15, 2002 at 12:43:33AM +0200, Pásztor Szilárd wrote:
> Mintha a saját életutamat látnám. Pontosan ugyanezeket csináltam én is, és
> először nem bántam meg, mikor lecseréltem a tnt-t. Nagyon mérges voltam
> nvidiára, hogy baszott a linuxosokra, vudunak meg lám ott volt a driver, ami
> sebességbe a felénél nem sokkal tudott többet a vindózos drivernél, de

ne mond mar.. `nvidia vs. barmi mas' kartya flamere regen immunis vagyok,
de ezt nem tudtam megallni, hogy leszolja valaki regi kedvenc kartyamat:
`voodoo bashee' :-)))

ket evvel ezelott akkori - 0.0.1pre-alfa linux felhasznalokent - 2 hetig
szenvedtem azzal, hogy voodoo driver + 3.9.xbeta x-el quakezhessek:) (q3)
amikor vegre sikerult kb. 10%-al tobbet nyomott linuxban mint windowsban
pedig win-t jobban tudtam tunningolni mint a par hete hasznalt linuxot!

szal nem volt az olyan szar :)

cs'
--
l4mer|E