[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed May 15 00:59:27 CEST 2002

Hi,

> Mintha a saját életutamat látnám. Pontosan ugyanezeket csináltam én is, és
> elõször nem bántam meg, mikor lecseréltem a tnt-t. Nagyon mérges voltam
> nvidiára, hogy baszott a linuxosokra, vudunak meg lám ott volt a driver, ami
> sebességbe a felénél nem sokkal tudott többet a vindózos drivernél, de
> legalább ment. Ronda 3d-s képpel, 16 biten, de mûködött. Aztán nvidia csinál
> használható drivert meg geforcot, és a rest is history :)

nem volt az olyan rossz...
a 16bpp-s keperol meg annyit, hogy abban az idoben egyedul tnt tudott 32bpp
de olyan lassan hogy ugyse hasznalta senki 32-ben.
16-ban viszont a vudunak szebb volt a kepe mint 16-ban tnt-nek, valoszinu
mert a vudut 16-ra optimaltak (dithering etc) a tnt-t meg 32-re.
amugy volt akkoriban tnt-hez is linuxos driver, utah-glx-ben, de kiba lassu,
az volt ugy 5-ode windozosenak. vudu3 driver szaguldott ezerrel, imho volt
az olyan gyors mint az akkori amugy is eleg bugos windozos vudu driverek.
vegulis mind2 a glide-ot hasznalta, szoval nagy kulonbseg nem is lehetett.
csak en v3-rol nem vissza nvidiara (kinek jutna ez eszbe...) hanem matroxra
valtottam.. be is szoptam, vagy fel evig aktiv fejlesztoje lehettem utah-os
glx drivernek mire sikerult stabil bugfree valamit faragni belole :(
de megerte az erofesziteseket, egesz jo kis cucc ez.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu