[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Wed May 15 00:43:33 CEST 2002

Arpi:
> btw a voodoo3 eleg jo kis kartya volt, sajna csak volt.
> amugy a legelso es sokaig egyetlen 3d kartya linux supporttal.
> vagy 1 evvel elobb volt mar hozza dri driver (meg a 3.9 beta x-hez) mint
> ahogy megjelent a matroxos aztan szepen a tobbi.
> a regi glide-os idokrol nem is beszelve, amikor meg a mesa-ban volt hozza
> support. en ezer csereltem el anno a tnt-met egy vudu3-ra :)
> (es sose bantam meg a cseret. de az se akivel csereltem, windoz felhasznalo
> leven :))

Mintha a saját életutamat látnám. Pontosan ugyanezeket csináltam én is, és
először nem bántam meg, mikor lecseréltem a tnt-t. Nagyon mérges voltam
nvidiára, hogy baszott a linuxosokra, vudunak meg lám ott volt a driver, ami
sebességbe a felénél nem sokkal tudott többet a vindózos drivernél, de
legalább ment. Ronda 3d-s képpel, 16 biten, de működött. Aztán nvidia csinált
használható drivert meg geforcot, és a rest is history :)

           |  Before you criticize someone, you should walk a mile  |
           |   in their shoes. That way, when you criticize them,   |
           |      you're a mile away and you have their shoes.      |