[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue May 14 19:31:44 CEST 2002

Hi,

> Kalman Mariak:
>
> Nyilvánvaló, ráadásul egyedül az nvidia kártyáiról lehet elmondani, hogy a
> linuxos driverek verik teljesítményben a vindózosokat. A kártyának
marmint instabilitasban? abban biztos.
masba nem hiszem, mer 98%-ban ugyanaz a kod fut windozon meg linuxon a
driverukben, csak az os-dep layer kulonbozik.

ja igen. windozon mukodik XYZ agp chipsettel, linuxon fagyik vele. nvidia mit
mond? szar az agp chipset. erdekes, a windoztol megjavul? :)

sebessegben en meg megemlitenem a g400-at is, messze jobb a linuxos opengl
driver mint a windozos.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu