[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue May 14 19:53:35 CEST 2002

Hi,

> Ez erosen monitor fuggo. Ha a monitor nem tudja kihozni a kulonbseget
> akkor halal mindegy melyik szar van a gepben :o() Ha jo a monitor akkor
> meg a vaknak kell lenni, hogy ne hanyja el magat az ember az nvidia
> kepetol.

olvastam valahol, es igaz lehet, hogy eleg nagy kulonbseg van nvidia es
nvidia kartya kozott. fokent attol fuggoen ki gyartja a NYAK-ot amire a
chipet heggesztik. ui. vannak ilyen FCC rule-kmeg etsztek, amin at kell
mennie a kartyanak (zajszintek etc) es az olcsobbaknal, hogy atmenjen a
gagyi cucc a teszten, raknak nemi szurokondit a ramdac vegere, ami lefogja a
nagyfrekis zajokat, de kozben jo blur filtert is emulal a kepre.
a "minosegi" nvidias kartyaknal inkabb korrekt, valogatott alkatreszekbol
epitkeznek, igy nem kell ilyen "hack"...
csak "kicsit" dragabb tole a cucc...
utalok itt ilyen Acorp/Mangli vs. Leadtek/Elsa/Hercules szintu kulonbsegekre

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu