[Mplayer-felhasznalok] nvidia

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Tue May 14 19:49:04 CEST 2002

Hello!!!

On Tue, 2002-05-14 at 18:12, Ponekker Zoltan wrote:

> Nekem g400 van, havernak mindegyik. Lattam mar egymas mellett mind a
> harmat. NVidia olyan eletlen volt egy szar ATI Rage - hoz kepest is, hogy
> alig birtam az allam osszekaparni a padlo alol, a foldszintrol ...

Ez erosen monitor fuggo. Ha a monitor nem tudja kihozni a kulonbseget
akkor halal mindegy melyik szar van a gepben :o() Ha jo a monitor akkor
meg a vaknak kell lenni, hogy ne hanyja el magat az ember az nvidia
kepetol.

> Ez olyan,mint anno Gus PnP vs. Creative SB Awe 64.

Ott is a win driver dontotte el a kerdest, es nem a minoseg.

> Sosem mondtam, hogy nem combos.

Egy normalis kartyahoz kepest pedig nem combos. A technologia pedig
elavult. Megis ver mindent, mert a tobbi driver szar.

grobs