[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Tue May 14 21:18:44 CEST 2002

> olvastam valahol, es igaz lehet, hogy eleg nagy kulonbseg van nvidia es
> nvidia kartya kozott. fokent attol fuggoen ki gyartja a NYAK-ot amire a

Az bizony. Nem véletlenül nem riva128-at mondtam. Egy igényes gf2-nek (elsa
láma már bocs) már határozottan szép képe van. A g400-zal valóban nem egy
kategória, de nem is sebességben hasonlítottam őket össze, nem is lenne
értelme. A lényeg abban volt, hogy a régi riva sorozat meglehetősen szar
fejölös képétől az nvidia mostmár eljutott egy minőségi szintre.