[Mplayer-felhasznalok] RE: Elcsuszik a fullscreen

Ponekker Zoltan pontscho at makacs.poliod.hu
Tue May 7 21:46:09 CEST 2002

Hali

> Na talan valami nem volt vilagos:

Ugy latszik en se voltam. Meg nem tudtam tesztelni uj fs kodot Gnome
alatt.

> Ezen segit, ha a legujabb mplayert rakom fel?

Remelem.

> Nem en benaztma valamit el egyszeruen?
> (lehet, hogy valami jatek elallitja)(felbontas marad 1024x768!)
> Gonfoltam, csak en voltam a bena, mert RH alatt mindig is tokeletesen muzsikalt. Csak itt Ximian+gnome panel 1,4,0.6-5 alatt mindenfele
> problema.
>
> Ezt a "matol kezdve elcsuzsik a panel" ezt ne ugy ertsetek hogy mplayer
> verziot frissitettem, hanem, ugy, hogy tegnap meg jo volt.
> Szal mplayert nem frissitettem.
> Csak ezek a csuszkalasok mitol vannak?

Ujrairodott fs kodtol, ma irodott wm detect kod.

> Sztem egyszeruen en vagyok a bena(ezert se okoltam mplayert).

Nem feltetlen. De nincs sok idom.

> De ha mplayer a hibas(erosen ketlem), akkor frissitsek CVS-t?

Igen.

> es igy az mplayert -fs -sel akkor jo, tehat akkor nem csuszik el semmerre.
> Sztem itt a gnomepanel zavar be.(mert csak azt allitottam at, hogy egy szintre raktam a panelt a tobbi ablakkal.)

Igy van. Ha le tudom tesztelni, megcsinalom ua. mint KDE alatt, hogy az 1
- es layerre teszi ablakot fs - ben mplaya.

> Most akkor frisssitsek?

Igen.

Pontscho