[Mplayer-felhasznalok] RE: Elcsuszik a fullscreen

Khiraly khiraly at cia.hu
Tue May 7 21:28:49 CEST 2002

Hi!
Na talan valami nem volt vilagos:
Eddig RH +Ximian Gnome alatt tokeletesen ment.(CVS020305)
ITT Debian Woody alatt meg eloszor nem tunt el egyik panel se
(alul felul panel Gnome-on), tehat itt is Ximian. Es raadasul balra el volt tolva 0.5 centivel.
Aztan a Gnome panelt a tobbi ablakkal egy szintre raktam akkor ment is.
Reboot, most meg lefele van elcsuszva fel centivel.

Ezen segit, ha a legujabb mplayert rakom fel?
Nem en benaztma valamit el egyszeruen?
(lehet, hogy valami jatek elallitja)(felbontas marad 1024x768!)
Gonfoltam, csak en voltam a bena, mert RH alatt mindig is tokeletesen muzsikalt. Csak itt Ximian+gnome panel 1,4,0.6-5 alatt mindenfele
problema.

Ezt a "matol kezdve elcsuzsik a panel" ezt ne ugy ertsetek hogy mplayer
verziot frissitettem, hanem, ugy, hogy tegnap meg jo volt.
Szal mplayert nem frissitettem.
Csak ezek a csuszkalasok mitol vannak?

Sztem egyszeruen en vagyok a bena(ezert se okoltam mplayert).

De ha mplayer a hibas(erosen ketlem), akkor frissitsek CVS-t?

Ablakkezelo meg mindig Sawfish.

Ha siman insitom az X-et:
X :1.0 |DISPLAY=:1.0 xterm
es igy az mplayert -fs -sel akkor jo, tehat akkor nem csuszik el semmerre.
Sztem itt a gnomepanel zavar be.(mert csak azt allitottam at, hogy egy szintre raktam a panelt a tobbi ablakkal.)

Most akkor frisssitsek?
Egyszeruen en vagyok a lama.
De azert frissitek is.

Na ennyi.