[Mplayer-felhasznalok] RE3: fullscreen elcsuzsik debug

Khiraly khiraly at cia.hu
Tue May 7 22:07:18 CEST 2002

Bocsanat, hogy reszletekben irok.
Sawfish-gnome verzioja: 1.0.1.20020116
gnome-panel verzioja: 1.4.0.6-5

Tehat mint mondottam volt sima startx inditasa utan fullscreen lefele elcsuszik.
Kileptem X-bol igy inditottam:
X |DISPLAY=:0.0 xterm
utana mplayer fajl.avi -fs (szal szokasos)
Most jo.
X |DISPLAY=:0.0 xterm | DISPLAY=:0.0 panel
ugszinten jo
 X |DISPLAY=:0.0 xterm |DISPLAY=:0.0 sawfish
Megint el van csuszva lefele fel centivel.
Ekkor lefagyott.
Gep ujraindit, de mar startx elott okosabb voltam:
X |DISPLAY=:0.0 xterm
jo

X |DISPLAY=:0.0 xterm | DISPLAY=:0.0 sawfish
jo!!!!(ekkor ugye kileptem, es igy:)
 X |DISPLAY=:0.0 xterm | DISPLAY=:0.0 panel
ugyszinten jo
Es most ugrik a majom a vizbe
X |DISPLAY=:0.0 xterm es eloszor
a panel-t elinditom:
panel &
utana sawfish-t:
sawfish &
Es ekkor mar nem jo.
Tehat megint lefele el van csuszva fel centivel.

Ezekutan ujra kileptem, es megprobaltma igy inditani:
X |DISPLAY=:0.0 xterm |DISPLAY=:0.0 sawfish
Es ujra _NEM_ jo.
Es most mar akarhanyszor inditja az ember az X-et ugyancsak nem jo.
Reboot utan ujra jo.(tehat ha a gnome-panel nelkul inditom).

ES raadasul Gnome-panel CRASHEL elso mplayer inditaskor.
Utana mar nem.(reboot utan az elso inditaskor ugyancsak., es utana kov rebootig szinten nem.)

_EZEN_ segit egy mplayer update?
Mert egy csomo mas fullscreennel is elojon a panel-crash.(wineX+fullscreen jatekok)
es meg nehany fullscreenes dolog.
Tehat ez idegesit a legjobban, hogy nem _CSAK_ mplayer-specifikus problema.

Btw melyik a jobb OpenDivX, vagy Xvid?
egyanazt tudjak?
Windows alatt megy Xvid?

Bocsesz hogy mar farasztalak titeket(jobban orulnek ha nem kene;)
Ha nem leszek ilyen faradt, akkor megnezem mplayer-update utan.

Na ha ellenben van valakinek erre 5lete, akkor az nyugodtan irjon.
Kosz, es hala nektek...;P