[Mplayer-felhasznalok] KDE talca nem tunik el.

Ponekker Zoltan pontscho at makacs.poliod.hu
Sat May 4 19:11:58 CEST 2002

Hali

> na igen. regebben en is azt mondtam hogy .so hulye es mer nem birja
> normalisan megirni. aztan multkor nekialltunk atnezni a tobbi problemamentes
> programot (gqview, SDL stb) hogyan is csinaljak... aztan jott a paccs.
>
> gtk-s cuccok:
> 2 ablak van. egy kicsi es egy fullscreen-es.
> amikor fullscreenbe valtasz, akkor reparent-eli a fullscreenes ala a kicsit
> es igy at tudja normalisan meretezni. amikor visszavalt, akkor elszakitja a
> nagytol es azt elrejti. vagy ilyemsi... eleg gaz az a kod.
>
> SDL meg fogja es felbontast valt, XVidMode-al, inenntol a wm le van love...

> [...]

A kov. a helyzet. 'f' megy jol. De.

KDE (#@!$%@#$%) taskbar az egyes layer - en van. A programok normal
esetben a 0 - ason vannak. Az ablak fullscreen meretu, de a taskbar egyes
layeren van, ezaltal az ablak felett lesz mindig. Megtudom oldani, hogy
layer 1 - re keruljon, de akkor SEMMI nem fog latszani a kepernyon, ez
olyan, mint az override flag be lenne lokve (fsmode mittomenmennyi).

Meg nincs vege.

Ha az ablakot unmappolom, odatudom baszni taskbar fole, de meg egy 'f' -
nel az ablakmerete sem lesz az eredeti unmap miatt ... ha nem unmappolom,
akkor a meretek jok lesznek, de marad a 0 - as layeren. Ha fs - nel
unmappolom, akkor ugyan eltakarja taskbar - t, de uj 'f' - nel nem lesz
dekoracio ... se close icon, se egyebb lofasz.

Adjunk a szabvanynak.

Lehet van megoldas, de az rohadt kde fuggo lesz. Nem tudom, hogy icewm -
mel menni fog - e ... pl.

Pontscho

(jaj, fsmode - t multkor kivettem taskbar miatt,testelni, lehet
elfelejtettem visszatenni. sorry.)