[Mplayer-felhasznalok] KDE talca nem tunik el.

Jónás Zsolt jonci at fikusz.sth.sze.hu
Sat May 4 22:10:42 CEST 2002

Hi,

> A kov. a helyzet. 'f' megy jol. De.
>
> KDE (#@!$%@#$%) taskbar az egyes layer - en van. A programok normal
> esetben a 0 - ason vannak. Az ablak fullscreen meretu, de a taskbar egyes
> layeren van, ezaltal az ablak felett lesz mindig. Megtudom oldani, hogy
> layer 1 - re keruljon, de akkor SEMMI nem fog latszani a kepernyon, ez
> olyan, mint az override flag be lenne lokve (fsmode mittomenmennyi).
>
> Meg nincs vege.
>
> Ha az ablakot unmappolom, odatudom baszni taskbar fole, de meg egy 'f' -
> nel az ablakmerete sem lesz az eredeti unmap miatt ... ha nem unmappolom,
> [...]

ha '-gui' kapcsoloval hasznalom az mplayert akkor soha semmilyen ilyen
jellegu problemam NEM volt... max annyi, hogy azonnal megallt a
lejatszas, '-gui' opcio nelkul meg vitte az avi-t.

'f' gombrol annyit, hogy ha '-gui' nelkul inditom es akkor nyomom meg
akkkor a pre2(?) ota nem valt full screenre hanem az ablak megmarad
akkora amekkora volt viszont a kepet felnagyitja, ergo a kep felso
kis hanyada latszik az ablakban (huu, nah ez most megmondtam :)

pre3-at meg nem teszteltem, mert most nem vagyok a gepem elott,
majd vasarnap este

jah es akarmelyik '-fsmode x'-t hasznaltam, kulonbseget nem lattam
(vak vagyok?)

Jonci