[Mplayer-felhasznalok] KDE talca nem tunik el.

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat May 4 19:03:41 CEST 2002

Hi,

> Kulonbozo fsmode parameterk kozul vmelyik nem segithet? Egyebkent fura: csom
> program (pl gthumb nevu kepnezegto) eddig ment MINDENHOL fullscreen modban
> - legalabbis nekem - es nem voltak olyan problemek mint mplayer-rel, habar

na igen. regebben en is azt mondtam hogy .so hulye es mer nem birja
normalisan megirni. aztan multkor nekialltunk atnezni a tobbi problemamentes
programot (gqview, SDL stb) hogyan is csinaljak... aztan jott a paccs.

gtk-s cuccok:
2 ablak van. egy kicsi es egy fullscreen-es.
amikor fullscreenbe valtasz, akkor reparent-eli a fullscreenes ala a kicsit
es igy at tudja normalisan meretezni. amikor visszavalt, akkor elszakitja a
nagytol es azt elrejti. vagy ilyemsi... eleg gaz az a kod.

SDL meg fogja es felbontast valt, XVidMode-al, inenntol a wm le van love...

ha valakinek van hasznalhato megoldasa, patch-e, orommel fogadjuk...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu