[Mplayer-felhasznalok] KDE talca nem tunik el.

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sat May 4 18:49:22 CEST 2002

On Sat, May 04, 2002 at 05:20:38PM +0200, Ponekker Zoltan wrote:

> Hali

> Tudom. KDE (sicc, undoritto!) talca eltuntetes folyamatban van. Addig tedd
> autohide - ra.

Kulonbozo fsmode parameterk kozul vmelyik nem segithet? Egyebkent fura: csomo
program (pl gthumb nevu kepnezegto) eddig ment MINDENHOL fullscreen modban
- legalabbis nekem - es nem voltak olyan problemek mint mplayer-rel, habar
egyes wm-ekhez stb megtalalhato altalaban a legjobb fsmode parameter :) [csak
akkor meg neha olyan van, hogy szepen muxik, de visszavaltasnal meg eltunik
az ablak kerete stb :)] na mind1. ugyis konzolon videozok mga_vid-del
altalaban :)

- Gábor