[Mplayer-felhasznalok] Mplayer CVS rosszabb, mint a korabbi:((

Gabucino gabucino at mplayer.dev.hu
Mon Mar 18 09:21:47 CET 2002

Steve Varadi didn't RTFM :
> Eddig egy novemberi CVS verziot hasznaltam. Azt szepen a grafikus feluletrol
> inditottam. Egyetlen dolgot hianyoltam csak benne, hogy nem tudtam teljes
> kepernyos kepet kicsikarni belole. -Biztos en voltam a lama-
Keves dologban vagyok biztos, de ebben tokeletesen ;)

> hasznalni a grafikus feluleten a teljes kepmodot. Bejon ugyan, de teljes
> kepernyovaltasnal is csak az eredeti kepmezoben latszik kep, es korulotte nagy
> feketeseg.
Hol? Mikor? GUI? -vo? RTFM bugreports.html?

> Azonkivul egyes filmeket, amiket eddig lejatszott, most nem jatszik le. Pedig
> letoltottem hozza a legujabb w32codec-0.60.tar.bz2, meg az
> ffmpeg-0.4.5-win32.zip
ezt minek??

> es ffmpeg-0.4.5.tar.gz csomagokat, amiket persze ki is
> bontottam es feltettem.
ffmpeg win32-t hova? ;)
es ki mondta hogy ffmpegbol 0.4.5 kell?? RTFM

> Ja es mi ez az input.conf fajl?? Nem olvastam rola sehol, pedig itt
> panaszkodik:
man find

> bizony ez kezdoknek -meg haladoknak is, neha- gondot okoz.
Kezdoknek (meg Korn Andrasnak;) minek CVS (Linux..), haladok meg se erzik.

--
Gabucino
"I think the developers placed this bug intentionally, so the GUI won't run