[Mplayer-felhasznalok] Mplayer CVS rosszabb, mint a korabbi:((

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Mar 18 11:50:31 CET 2002

Hi,

> megoldodott, -reszben- de UJABB problema merult fel. Nevezetesen nem lehet
> hasznalni a grafikus feluleten a teljes kepmodot. Bejon ugyan, de teljes
> kepernyovaltasnal is csak az eredeti kepmezoben latszik kep, es korulotte na
> gy
> feketeseg.
nemtom. .so?

> Ujbol megnyomva az f betut vissza kene valtania elozo meretre:
> MPlayer interrupted by signal 11 in module: unknown
ez ismert

> Azonkivul egyes filmeket, amiket eddig lejatszott, most nem jatszik le. Pedi
> letoltottem hozza a legujabb w32codec-0.60.tar.bz2, meg az
> ffmpeg-0.4.5-win32.zip es ffmpeg-0.4.5.tar.gz csomagokat, amiket persze ki i
> bontottam es feltettem. Vagy TUL SOK ez neki???
ez neked mitol uj?
azt is megenzted 0.4.5-os ffmpeg mikori? 2001 augusztus!!!
rtfm! CVS !!

> Ja es mi ez az input.conf fajl?? Nem olvastam rola sehol, pedig itt panaszko
> dik:
eleg baj az, akkor olvass rola

> Apropo nem lehetne, hogy a CVS verziokat CSAK frissiteni kelljen es ne kellj
> en
> leforditani az egesz mokat ujra??
de. rtfm cvs

> En mostmar belejottem, annyiszor foditottam mar egesz mplayer csomagot, de
> bizony ez kezdoknek -meg haladoknak is, neha- gondot okoz.
haladoknak nem kell ujraforditani csak lamaknak

> Pl. sokadszorra azert kellett forditanom, mert kifelejtettem a --enable-gui
> parametert.
ne felejtsd ki

> Nem beszelve a SOK mas allitasi lehetosegrol. Ami sokszor a bose
> g zavaraval megkeveri a juzert.
haszanlj xine-t, abba nincs boseg, csak zavar

> Koszonom a turelmet es megjobban a valaszokat:)
szivesen maskoris

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu