[Mplayer-felhasznalok] Mplayer CVS rosszabb, mint a korabbi:((

Steve Varadi svaradi at usa.com
Mon Mar 18 06:30:54 CET 2002

Eddig egy novemberi CVS verziot hasznaltam. Azt szepen a grafikus feluletrol
inditottam. Egyetlen dolgot hianyoltam csak benne, hogy nem tudtam teljes
kepernyos kepet kicsikarni belole. -Biztos en voltam a lama-

Most, hogy letoltottem a 20020315 CVS verziot mar a teljes kepernyos kerdes
megoldodott, -reszben- de UJABB problema merult fel. Nevezetesen nem lehet
hasznalni a grafikus feluleten a teljes kepmodot. Bejon ugyan, de teljes
kepernyovaltasnal is csak az eredeti kepmezoben latszik kep, es korulotte nagy
feketeseg.

Ha szoveges modbol inditom, akkor a -zoom parameterrel tudok teljes kepernyore
valtani (f betuvel), de VISSZA mar nem!!!! Hat nem ugyanannak az f betunek
kene, hogy visszavaltson??
SwScaler: BICUBIC scaler, from BGR 32-bit to dithered
BGR 16-bit using MMX2
A:   7.5 V:   7.4 A-V:  0.006 ct:  0.057  150/150  13% 31%  2.4% 9 0 0%

Ujbol megnyomva az f betut vissza kene valtania elozo meretre:
MPlayer interrupted by signal 11 in module: unknown

Azonkivul egyes filmeket, amiket eddig lejatszott, most nem jatszik le. Pedig
letoltottem hozza a legujabb w32codec-0.60.tar.bz2, meg az
ffmpeg-0.4.5-win32.zip es ffmpeg-0.4.5.tar.gz csomagokat, amiket persze ki is
bontottam es feltettem. Vagy TUL SOK ez neki???

Ja es mi ez az input.conf fajl?? Nem olvastam rola sehol, pedig itt panaszkodik:

Can't open input config file /home/vpista/.mplayer/input.conf : No such file or
directory
Falling back on default (hardcoded) config

Okoz ez problemat??

Apropo nem lehetne, hogy a CVS verziokat CSAK frissiteni kelljen es ne kelljen
leforditani az egesz mokat ujra??
En mostmar belejottem, annyiszor foditottam mar egesz mplayer csomagot, de
bizony ez kezdoknek -meg haladoknak is, neha- gondot okoz.
Pl. sokadszorra azert kellett forditanom, mert kifelejtettem a --enable-gui
parametert. Nem beszelve a SOK mas allitasi lehetosegrol. Ami sokszor a boseg
zavaraval megkeveri a juzert.

Koszonom a turelmet es megjobban a valaszokat:)

Udv:
Pista
Best Regards: Pista
E-Mail: Steve Varadi <svaradi at usa.com> or svaradi at freemail.hu
Date: 17-Mar-2002 Time: 21:02:47
This message was sent by XFMail 1.5.2 from SuSE 7.2, KDE 2.2, Kernel 2.4.4