[Mplayer-felhasznalok] 3dfx es kek csik

Gogulus gogulus at tvnetwork.hu
Wed Mar 13 23:27:30 CET 2002

Boccs, lenni nagyon láma az ilyen kérdésekben, ilyen videó jellegű
dolgokat még nem fejlesztettem Linux alá, és rossz diák lévén nem is
olvastam utána... Szóval meg kell nézzem, mi ez az rtfm, most
fordítottam kernelt (2.4.9), abban volt valami ilyesmi, de mintha nem
szerette volna.

Na, még jobban utána járok.

Köszi a gyors választ.

Gogulus