[Mplayer-felhasznalok] Hang kerdes: stereo -> 5.1 ?

Kis Gergely kisg at lme.linux.hu
Thu Mar 14 08:06:24 CET 2002

2002-03-14, cs keltezéssel Arpi ezt írta:
> szerintem a pluginnek kell parametereket adni, a -channels a codecnek megy,
> ami valoszinu leszarja.
Igen, ezt skippeltem a doksiban :-(

> nem tudom, tud-e 6 csatornat, de errol a center es melynyomo freki
> szuresekrol stb volt szo amikor az a plugin keszult, szoval imho erre van
> kitalalva. esetleg RTFS kell, meg STFA, ha a doksi szar/hianyos (meglehet).
> Utana WTFM meg STFP :)
Nem. O azt mondja magarol egy GTFS utan, hogy 4 csatornas kimenetet
general. Ezt mar tegnap este is megcsinaltam, mielott meg irtam volna,
jo kisdoboshoz meltoan. Es nincs szegenynek parametere se. Legalabbis az
ao_plugin_cfg_t -ben nem talalom.

Akkor megkerdezem a dev-engen az iroktol.

Udv,
kisg