[Mplayer-felhasznalok] Gui és a PNG

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Thu Mar 14 00:12:44 CET 2002

Mivel még kezdő vagyok linux és levlisták terén, ezért bocsi a sok
baromságért, amit írok!

Szóval meggyült a bajom az MPlayer-el.
Először is:
Nagyon kedves, hogy 1000x elmondja az összes dokumentációja,
hogy "SDL", de honnan lehet leszedni (régen tudtam, de elveszítettem a
linket, legalábbis asszem)?

Másodszorra:

debian/woody-t használok. Elkezdtem lefordítani a rules-el az MPlayer-
t, de a Gui-hoz érve kiírta, hogy PNG kell neki.
Átolvastam a dokut, az azt írta, hogy gtk kell neki, úgyhogy leszedtem
az összes gtk és png .deb-et a packages.debian.org-ról és felraktam.
Ezek után ugyen ezt a hibaüzenetet kaptam.
Mit kéne felrakni, vagy mi lehet a probléma?

Nagyon-nagyon köszi!

(bocs az ékezetekért, ha probléma, akkor ezentúl hanyagolom!)