[Mplayer-felhasznalok] bug - es duhos is vagyok

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Wed Jul 24 20:53:23 CEST 2002

On Wed, Jul 24, 2002 at 08:10:15PM +0200, Takacs Janos wrote:
> s3trio64v+ os kartyanal NE probaljatok ki a vesa outputot, mert hazavagja jol
> a kartyat

te vagy az elso aki sw-bol tonkrevagta a karyta es/vagy alaplapot, de ha
megis, akkor szar volt a kartya es/vagy alaplap. ez esetben viszont orulj
neki, hogy elojott a hiba :-)

(ezereves monitorokon kivul nemigen lehet tonkrevagni semmi sw-bol,
esetleg nem kereskedelmi megrendelesre keszult olcso cuccokat.)

> lehet hogy az alaplapot is, meg nem tom, most megyek haza szerelni

lol! :-) az alaplapot persze... meg a winyot is nem? :)))
de szerintem nezd meg a tapot is mert az is konnyen tonkremehet. vagy a
floppy meghajto is kurva erzekeny tud lenni.:)))

ps.:> inkabb ne alj neki ennyi infoval szerelni mert ha meg nem szar,
majd lesz

--
csa'
l4mer|E