[Mplayer-felhasznalok] bug - es duhos is vagyok

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Wed Jul 24 22:54:23 CEST 2002

> lol! :-) az alaplapot persze... meg a winyot is nem? :)))
meg regen hallottam egy osregi virusrol, ami elkezd szepen szektoronkent
irni, majd torolni, es ezt a torles-irast addig csinalja egy-egy
szektorral, amig az vegkimerulesben szektorhibas nem lesz.
Lehet, hogy nem igaz, es ilyet nem is lehet egy vinyoval megcsinalni.
Nem tudom. Majd valaki okosabb megmondja.

Egyebkent nekem s3 trio 64v+ volt az elso videokartyam. Meg mindig itt
porosodik a polcon. 1 mega memoriaval van szerelve, de lehet akar 2-re
is boviteni!!! :) Olyan szuper kartya, hogy meg windows-ra sincs egy
normalis meghajtoprogija.